Delen
Opslaan opgeslagen
Boekingsdata en gasten
Gratis annulering in 2023
Deze accommodatie staat Gratis Annuleren toe
  • Geldig op verblijven in elk land tot 31 december 2023
  • Boek voor 30 september 2023.
  • Gasten kunnen tot 43 dagen voor de aankomstdatum kosteloos annuleren.

Faciliteiten

Parterre
Open keuken
Fornuis (gas), Koffiezetapparaat (filtermaling), Koffiezetapparaat (pads), Oven (grilloven), Magnetron, Afwasmachine, Koel-/vriescombinatie
Woon/eetkamer
TV, Eettafel (6 personen), Kachel (hout), DVD-speler, Vriezer
Slaapkamer
1-pers. bed (dekbed), 1-pers. bed (dekbed)
Slaapkamer
Stapelbed (dekbed), Stapelbed (dekbed)
Badkamer
Douche, Toilet
Algemeen
Veranda
Verwarming (CV, vloerverwarming)
Terras
Tuin (400 m2)
Tuinmeubilair
BBQ
Parking
Tennisbaan
Jeu de boules baan
Speeltoestellen
Beschikbaarheid
Kalender wordt geladen
Populaire plaatsen in de buurt
Klik hier om plaatsen in de buurt te bekijken
Overig (Speeltuin) 100 m
Overig (Duinen) 200 m
Bos 200 m
Overig (Speeltuin)
100 m
Overig (Duinen)
200 m
Bos
200 m
Zee
1000 m
Strand aan zee
1000 m
Centrum
3 km
Levensmiddelen (Winkels/supermarkt)
3 km
Openbaar vervoer (Bushalte)
3 km
Openbaar overdekt zwembad
4 km
Meer
5 km
Treinstation
6 km
Huisregels

Beoordelingen en recensies

4.6
Voortreffelijk
8 reviews bekijk alle foto's
|
Aanbevolen door gasten
Familie Wagner
4.4 /5
Verbleef 1 week 1 jaar geleden

Schönes Haus, toller Garten mit Trampolin und Schaukeln....Strand gut erreichbar

Dhr. Zoll
4.4 /5
Verbleef 1 week 2 jaar geleden

Wij hebben in een fantastisch huisje gezeten. Nadat we t gevonden hadden (echt een verborgen pareltje, geen huisnummer ) Voorzien van alle gemakken met een grote leefkeuken. De vouwdeuren (5m) geven een waanzinnig outdoor gevoel. De kinderen vonden de trampoline en de ruimte op t terras geweldig (konden daarop heerlijk met de step of hooverboard spelen). Afstand tot t strand was op loopafstand (toch zeker een kwartiertje) met papa als gids duirt t altijd wat langer. Ze maakten binnen een halfuur na aankomst al vriendjes om mee te spelen. We hebben geBBQt, alles zag er keurig verzorgd uit. Zeker een aanrader, wij komen graag nogeens terug.

Dhr. Wiedemann
5 /5
Verbleef 1 week 4 jaar geleden

Wir haben uns sehr wohl gefühlt und auch für die Kinder war es sehr nett. Vor allem der obere Spielbereich, der von der Stockbetten nach oben ging. Das Haus ist sehr sauber und wirklich gut ausgestattet. Wir haben nichts vermisst und hatten eine schöne Familienzeit.

Mevr. Aarts
4 /5
Verbleef 2 weken 4 jaar geleden

Dit huisje is modern en schoon en heeft een heerlijke tuin. Bij slecht weer is er wel weinig zitplaats binnen.

Mevr. Wilms
4.7 /5
Verbleef 1 week 5 jaar geleden

Sehr ruhige umd gepflegte Ferienanlage am Rand von Nordwijk. Das Ferienhaus war sehr schön, gepflegt und sauber. Der Garten ist gross und mit einer schönen Terasse ausgestattet. Es gibt ein Trambolin und zwei Schaukeln. Im Haus ist die Ausstattung gut. Das Kinderzimmer mit den Etagenbetten und der zusätzlichen Spielebene ist wirklich toll für Kinder. Das Haus ist sehr hell und durch die grossen Glaselemente der Terassentüren fühlt man sich als ob man mit dem Garten verbunden ist. Das hat uns wirklich gut gefallen! Das Haus ist sehr modern eingerichtet. Es gibt jeweils einen Parkplatz für ein Haus aber auch weitere frei verfügbare Parkplätze. In der Anlage war es immer sehr ruhig! Den Kinderspielplatz haben wir nicht genutzt. Die Umgebung ist schön mit dem Fahrrad zu erkunden. Der Strandabschnitt war für uns allerdings nur mit dem Auto zu erreichen. Die Parkmöglichkeiten sind jedoch ausreichend und die Kosten sind auch ok. Der Stadtkern und die Promenade sind schön. Man kann bummeln, shoppen und auch unterschiedliche Restaurants aufsuchen. Der Strand ist einfach nur schön und die verschiedenen Strandbuden wunderschön eingerichtet. Das Ferienhaus hat uns wirklich sehr gut gefallen und kann bedenkenlos weiter empfohlen werden! Wir hatten eine sehr schöne Zeit dort.

Familie Pauls
... /5
Verbleef 6 dagen 10 jaar geleden

Inerhalb einer Woche kann man gute die Umgbung erkunden und man findet sich auch schnell zurecht. Der Weg vom Haus zum Strand kann man ganz einfach mit dem Fahrrad durch die Duenen erreichen.

Vragen? Of wil je meerdere vakantiewoningen boeken?
Vragen? Of wil je meerdere vakantiewoningen boeken?
We zijn online! Chat met ons. De wachttijd bedraagt minder dan 60 seconden.