Texel

Veel gestelde vragen | Forum

Is er een rondleiding langs de kerken op Texel?

Ronald

Maandag 14 september 2009

Is er een rondleiding langs de kerken op Texel?

Ronald

Medewerker

Dinsdag 15 september 2009

Van mei t/m oktober wordt er wekelijks een autotocht langs historische interessante kerken gehouden. Vertrek vanaf 'De Schuilhut', achter de NH-kerk in De Koog. Info bij 'De Schuilhut' of dhr. Guiljam, tel. 0222-318581 b.g.g. 0222-327970 (als u geen auto heeft is er vaak mogelijkheid met een ander mee te rijden).

Last check on:
Dinsdag 20 april 2010

Meer onderwerpen

Wanneer staan de bollenvelden in bloei?Wanneer staan de bollenvelden in bloei?Zaterdag 27 juni 2009
Meer informatie over Kitesurfen op Texel?Meer informatie over Kitesurfen op Texel?Woensdag 12 november 2008
Mag ik blokarten (strandzeilen) op Texel?Mag ik blokarten (strandzeilen) op Texel?Donderdag 21 augustus 2008
Informatie over Golfsurfen op Texel?Informatie over Golfsurfen op Texel?Maandag 08 juni 2009
Naaktstrand op TexelNaaktstrand op TexelZaterdag 25 juli 2009
Kan ik op Texel ook duiken?Kan ik op Texel ook duiken?Maandag 31 augustus 2009
Koopzondag op TexelKoopzondag op TexelVrijdag 27 augustus 2010
Waarom is er op strand geen groene vlag en rood met blauwe blokvlag meer?Waarom is er op strand geen groene vlag en rood met blauwe blokvlag meer?Woensdag 21 juli 2010
Zijn er op Texel ruiterpaden en menroutes?Zijn er op Texel ruiterpaden en menroutes?Woensdag 24 juni 2009

Een vraag plaatsen

In deze rubriek vind je snel antwoord op de meest gestelde vragen. Kijk of je vraag erbij zit. Mocht je de vraag niet kunnen vinden, stuur dan een mail.

Nederlands  Deutsch  English  Français  Italiano  Espanol 
gebruiksvoorwaarden   |   privacy   |   copyright © 1998 - 2012 Texel.de ™